©CopyRight

Alles op waytobeauty is door mij zelf geschreven en gemaakt. Als dat niet zo is, dan hebben ik dat vermeld. Als je iets van m'n site wil gebruiken met dat dan even :)
©Waytobeauty 2010

About Me

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Bloglovin

Follow waytobeauty
zondag 7 november 2010

M.A.C kwastenset!

Yes , I got it! M’n m.a.c kwastenset van a tartan tale collectie, gister middag – toen de collectie was uitgekomen-  heb ik ‘m gekocht in de m.a.c pro store Amsterdam.
Ik wil al sinds ik ben begonnen met make-up zo’n kwastenset, de ene keer vond ik ‘t te duur, de andere keer was het alweer uitverkocht. Na 2 jaar heb ik nu eindelijk zo’n kwastenset!
Ik heb A lady & her tricks (buff & line brush collection) .
Hier een paar foto’s (sorry voor de slechte kwaliteit, maar heb de camera van m’n vader gebruikt).

M.A.C tartan tale 002
DETAILSKWASTENSET

Het tasje was stukken groter dan ik had verwacht! Ik dacht dat het ongeveer etui formaat zou zijn, maar hij bleek toch wat groter te zijn:

facegedoe
ik keek dom vandaar dat hartje ^^
Er zit ook een hengsel bij
– kwam ik later achter, had ‘m bij een vriendin in de prullenbak gegooid, toen ik ontdekte dat er 2 haakjes aan ‘t tasje zaten en dat in papier opgerolde touw een hengsel bleek te zijn, heb meteen die vriendin gebeld, die voor mij hem uit de prullenbak heeft gevist ^^-

M.A.C tartan tale 014
Van links naar rechts:
219SE, 252SE, 209SE, 168SE, 187SE.

De kwastenset was €55,- en is dus een Limited Edition (m.a.c holiday collection A tartan tale). Als je ook zo’n kwastenset wil moet je heel snel zijn, want ze waren al bijna uitverkocht toen ik de mijne kocht!
Willen jullie iets van de a tartan tale collectie of hebben jullie er al iets van?

Luisa

9 reacties:

Tessa zei

Nice :) Ik heb er niks van!

Annabelle zei

Coewl!

Vera zei

Nais, wil je er een review van maken?
Ben namelijk wel benieuwd, haha. ^^
Nee, ik heb er niks van.
Ik vind het wel duur, maar in principe heb ik het er wel voor over.
Ik ben al aan het sparen voor de Sigma kwastenset,
daar zitten meer kwasten in.
Dat is handiger, aangezien ik alleen maar het kwastensetje van Claire's heb,
2 van Cosmopolitan en voor de rest wat crap kwasten. :')

Anoniem zei

Nice..
ik heb wel een kwasten set van max factor maar die valt uit elkaar..
Maar zijn het maar vijf kwasten?

X

Nathalia H. zei

Ik vind het tasje niet zo mooi maar de kwasten lijken me super !

May zei

Wat een leuke set!
Dat tasje is opzich wel schattig!
Zelf spaar ik ervoor.
Xxx May

Waytobeauty zei

@anoniem
Ja het zijn maar 5 kwasten, maar toch is dat goedkoop 55:5 = 11 euro per kwast, incl. een tasje van m.a.c :D En normaal zou je per stuk ongeveer 20 euro betalen wat boven de 100 euro uit zou komen ;D

Waytobeauty zei

@may
Dan zou ik snel gaan, want het is limited edition op=op!

Anoniem zei

Ik dacht dat het metaaltje van een MAC kwast altijd zilver was..?

Een reactie posten